COD

PENGEDAR SHAKLEE
Cod cheras,balakong,bandar baru bangi,kajang,alam damai,bandar tun razak,sri kembangan,serdang,kuala lumpur.
Penghantaran seluruh malaysia

15 Apr 2015

TESTIMONI PARUT JERAWAT HILANG

PARUT JERAWAT HILANG DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum, 

Hari ni wani nak share testimoni sendiri menggunakan set kulit cantik bersama ESP ,VITA C,VITA E,VITAMIN B dan juga ALFAFA SHAKLEE.

Ok jom kita baca kisah saya nie yang konsisten dengan pengambilan suplemen Shaklee  sejak 2012 lagi
Hari ni mencari-cari gambar lama terjumpa lah.. gambar semasa tahun 2012 ni, Masa tu memang jerawat wani naik secara tiba-tiba sampai penuh pipi.Tapi muka wani bukan jenis yang  berminyak mahu pon berjerawat, yelah kalau sekali naik penuh muka tu kan , mungkin juga ada masalah hormon pada ketika itu.
Sebelum ni wani  memang ada masalah jerawat dan kulit kering. Walaupun bukan jerawat batu, tapi kesan parut jerawat memang kurang menyenangkan kerana mengambil masa yang lama untuk hilang.
Biasanya belum pun hilang parut lama, jerawat baru pula timbul. Kulit pun agak kering ,kusam dan tak bermaya.
Dah bermacam jenis produk luaran yang wani cuba. Ada yang serasi tetapi tidak berpanjangan  dan ada juga  produk yang hampir merosakkan kulit muka.
Alhamdulillah, terbuka hati wani nak cuba pulihkan masalah kulit dengan suplemen SHAKLEE  dan mengambil suplement untuk memperbaiki dari dalaman dahulu.

Shaklee tak seperti kebanyakkan produk yang kalau kita skip makan lansung tidak mendatangkan effect pada diri.tak seperti kebanyakkan produk yang kalau kita skip makan akan kembali  ke asal.
Bulan pertama, perubahan wajah tidak begitu ketara. Tapi bila masuk bulan kedua, kawan-kawan dan ahli keluarga mula menegur wajah wani semakin berseri – kebanyakan parut dah pudar, dan ada yang hilang!kulit kembali normal.

Jom SIHAT dan CANTIK dengan SHAKLEE!


Produk yang Wani  Konsisten  ialah ESP setiap hari sebelum sarapan pagi. Vitamin C, Vitamin E, B-Complex (Set Kulit) dan Alfalfa . Selain itu, wani juga mengamalkan minum air masak secukupnya.

         Testimoni ini bertujuan sekadar berkongsi cerita dengan pembaca blog Lishavita sahaja.           *Jika anda berminat ingin mengetahui lebih lanjut tentang SET KULIT ini, boleh hubungi di 

Facebook :Ain syazwani johari
Email : ain_awine@yahoo.com
Facebook Page : Lisha vita
Sms/Whatsapp : 013-3883216
ID Shaklee ; 1185750

*Namun harus diingatkan bahawa vitamin Shaklee bukan bertujuan untuk merawat, mencegah,     mendiagnos atau mengubati apa jua masalah kesihatan ya.. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...lishavita blogspot.com