COD

PENGEDAR SHAKLEE
Cod cheras,balakong,bandar baru bangi,kajang,alam damai,bandar tun razak,sri kembangan,serdang,kuala lumpur.
Penghantaran seluruh malaysia

29 Mar 2015

MEAL SHAKE

MEAL SHAKES PILIHAN YANG TERBAIK UNTUK SEISI KELUARGA

Meal Shakes Shaklee adalah salah satu pilihan pemakanan yang diberi jolokan ‘easy-on-the-go meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan kandungannya yang lengkap membekalkan nutrient keperluan harian.


Meal Shakes sesuai untuk kanak-kanak yang aktif dan tak boleh duduk diam. Sesuai juga buat mereka yang tidak sempat mengambil sarapan dan hidangan yang seimbang. Juga membekalkan nutrisi kepada mereka yang sukar untuk menelan supplemen dalam bentuk pil terutama warga tua.



Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:

  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh. 
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein. 
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik. 
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.
Meal Shakes Shaklee boleh diberikan kepada bayi bermula 1 tahun (jika tidak menyusu ibu) dengan dos satu sudu kecil sahaja. Bagi kanak-kanak di bawah usia 4 tahun, Meal Shakes Shaklee boleh diberi dalam kuantiti yang sedikit untuk membenarkan tubuh mereka membina ketahanannya secara independent.

Meal Shakes Shaklee juga boleh diambil sekiranya anda mahu menguruskan badan (selain rangkaian produk dalam program Weight Loss Shaklee iaitu Cinch) kerana kandungan protein dan seratnya memberi rasa kenyang untuk tempoh yang lama. Bezanya dengan Cinch, antaranya ialah Cinch mengandungi Leucine untuk menjaga otot semasa program turun berat dijalankan.

SIAPAKAH YANG SESUAI MENGAMBIL MEALSHAKE INI?

Bila nak ambil Mealshakes? Kebaikan Mealshakes ni sangat banyak.. Sah-sah la semua orang boleh ambil Meal Shakes ni, namun yang menghadapi masalah langsung tak boleh tangguh untuk ambil..Siapa yang perlukan Meal Shakes sangat?
  • Sembelit , Picky Eater, Tambah Selera makan di kalangan kanak-kanak : Meal Shakes 
  • Mighthy 3 Gems – Breakfast dan Snack yang sihat untuk tenaga dan kenyang lebih lama : Mealshakes + Performance Drink + Energizing Soy Protein 
  • Puasa : Meal Shakes dan performance drink ketika berbuka dan sahur 
  • Tambah Berat badan : Mealshakes, Vitalea dan B Complex 
  • Ibu mengandung yang alami alahan yang teruk : Meal shakes + Peppermint ginger plus 
  • Otak Pintar : Meal shakes dan Omega Guard 
  • Otak Pintar + Boost Imun Badan (Asma, Demam, Selsema dan seumpamanya) : Meal shakes, Omega Guard, Chewable Vitamin C 
  • Kanak-kanak 
  • Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan 
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang 
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil 
  • Warga tua

KOMBINASI MEAL SHAKE YANG ISTIMEWA

1. Mighty 3 Gem Set

kombinasi Mealshakes bersama ESP dan Performance Drink ini adalah kombinasi yang sangat laris di bulan puasa kerana ianya membantu berpuasa dengan penuh tenaga dan aktif.Selain di bulan puasa ianyadijadikan sarapan pagi bagi sesiapa yang tidak mengambil sarapan berat dan juga yang ingin mengurangkan berat badan.



2. SET TAMBAH BERAT


Sesuai bagi kanak-kanak berusia 1 tahun sehinggalah dewasa.Yang ingin menambah berat badan kombinasi Mealshakes bersama Vitalea dan B-Complex boleh membantu.Pengamblannya haruslah dengan cara yang betul dan mengikut jadual pemakanan yang diberikan barulah hasilnya berkesan.
3.SET KANAK-KANAK / PELAJAR PINTAR

Kombinasi Mealshakes bersama Chewable Vitamin C dan Omega Guard sesuai bagi kanak-kanak untuk minda dan fokus kepada pelajaran.bukan sahaja untuk kesihatan yang sihat malah supplement ini juga menambah keperluan nutrien yang kurang mencukupi dan menguatkan antibodi bagi kanak-kanak.



KEBAIKAN MEALSHAKES DAN MANFAATNYA

1. Meal Shakes menyediakan NUTRISI LENGKAP..dengan 24 jenis vitamin dan zat perlu. Kenapa nak semua ni? Semua ni PENTING untuk bantu badan serap ZAT. Kalau badan tak cukup bersedia untuk serap zat, macam mana nak sihat dan membesar? Lagi kebaikan mealshakes kerana ada lecitin soya yang larut lemak dan bagus untuk otak. Semua ni penting untuk melahirkan generasi bijak pandai yang sihat!

2. PROTIN dalam Meal Shakes membekalkan nutrisi kepada SEL TUBUH dan TIDAK mengandungi LAKTOSA. Jadi, ia memberi kebaikan dan sokongan terhadap SEL kulit, kuku, rambut , organ, darah dan imun diperolehi dengan pengambilan Meal Shakes yang powerful ni. So, meal shakes tidak semestinya untuk kanak-kanak sahaja. Orang dewasa yang kendur sana lembik sini lagilah boleh.

3. TUMBESAN .. Meal Shakes mengalakkan tumbesaran dengan kandungan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang membantu perbinaan tulang. Tulang yang sihat dan kuat sangat penting tak kira berapa usia kita.

4. MELAWAN JANGKITAN .. Mealshakes memberi kebaikan pada sistem imum dalam melawan penyakit kerana dilengkapi dengan vitamin dan mineral anti oksida iaitu vitamin A, C, E, Zink dan Selenium yang membantu melawan penyakit dan melambatkan penuaaan. Jangan ambil ringan bila anak sering demam dan batuk bila dihantar ke nursery. Sakit yang sikit2 dan comman ni bila dibiarkan berulang-ulang kali boleh mendatangkan kemudaratan yang lebih teruk. Sekurang-kurangnya bantu mereka dengan meningkatkan imun badan dengan bekalkan nutrisi secukupnya.

5. Meal Shakes member kebaikan pada SERI WAJAH! Bagaimana? Mealshakes dilengkapi dengan vitamin B yang lengkap, zat besi dan cooper. Nutrisi ini penting untuk membina sel darah merah yang sihat sekaligus mengembalikan kompleksi wajah dan kulit yang cantik dan berseri. Patutlah customer suka sangat bila tumpang sekaki minum mealshakes yang dibelikan untuk anak mereka.

6. Meal Shakes mengandungi serat / fiber 3g untuk setiap 34g Mealshakes. Kerana kaya dengan serat ini telah membantu pengamal Meal Shake untuk membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus dengan lebih mudah dan lancar. Kalau anak asyik mengelak untuk berak atau mengadu sakit nak berat, tolonglah dapatkan Meal Shakes ni. InsyaAllah mereka serasi dan kesakitan yang ditanggung akan dapat dikurangkan.

7. Yang paling disukai ramai, adalah aroma vanilanya yang sedap dan harum. Meal Shakes sedap diminum dan menjadi penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan tenaga kita. Walaupun kesedapan aromanya, Meal Shakes tidak mengandungi pewarna dan perasa gula tiruan. Jadi, ia sesuai untuk semua orang. Apa lagi anak-anak kita. Memang suka sangat.


SUKATAN YANG DIAMBIL 

1. Untuk rasa yang enak, rendah lemak dan menghasilkan 125 kalori, Mealshakes dibancuh dengan sukatan 34g atau 1/4 cawan MS bersama dengan 237ml air / 1 cawan / 8oz air atau susu rendah lemak.
2. Untuk lebih berlemak dan dibuat ice blended, boleh mix dengan susu full cream dan dikisar bersama ice.
3. Kalau nak jimat kanak-kanak setahun ke atas, boleh ambil 1 sudu teh sehari dicampur dengan susu anak atau EBM.
AMARAN
Jangan bancuh Meal Shakes dengan air panas kerana akan menurunkan nilai nutrisi terutama protein. Protin sangat mudah terhapus pada suhu tinggi. Jadi bancuh Mealshakes dengan air suam atau air sejuk. Kacau sampai larut. Jika sukar larut, cari bekas berpenutup untuk goncang / shake.

Meal Shakes Shaklee tahan berapa lama untuk 1 canister

Jika diambil sebanyak 1/4 cawan setiap kali, 1 canister Meal Shakes bertahan untuk 16 hidangan.
Namun untuk sukatan 1 sudu tea sehari, Meal Shakes boleh bertahan selama 2 bulan.Kalau anak-anak saya, 2 orang, 1 canister tahan untuk sebulan.

Harga dan saiz Meal Shakes Shaklee
Harga Meal Shakes sangat murah dan berbaloi berbanding nutrisi yang ditawarkan iaitu hanya RM113.75 untuk 544g per canister

Selain itu, Meal Shakes Shaklee boleh digunakan untuk menggantikan minuman berkafein.

Berminat untuk dapatkan MEAL SHAKE
Pm/sms/whatsapp :  0133883216 (syazwani)
Facebook                  :  Ain syazwani johari
facebook page         : Lisha vita

COD: CHERAS.BANGI,ALAM DAMAI 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...lishavita blogspot.com